۷ پاسخ

شاید حساشیت ب پروتیین گاوی داره

مال منم همین شکلیه چجوری باهاش کار میکنی؟

بخور سرد بزار برابینیش

حتما برو دکتر زیر یک‌ماه نباید تب کنه

پوشاکشو باز بزار تا هوا بش بخورع
دست و صورت پاهاشو آب بزن

میگن تو جورابش ابلیمو بریزی زود تب میاد پایین بعدم قطره استامینفون بده

ببر دکتر چون نوزاده ببین میتونی قطره تب بر بدی بهش

سوال های مرتبط