منم درد پریودی دارم میره و میاد
سلام بله منم دارم دردماه.. ولی واسه شماجای نگرانی نیست درد توی این هفته طبیعه.. از الان دیگه یواش یواش باید منتظر دردای بیشتر باشی برا هفته های بعدیت
به این درد میگن ماه درد نگران نباش اکثر ماهایی که ماه اخریم تجربه اش میکنیم. من دیشب اینقدر درد بدی داشتم گفتم الان زایمان میکنم ولی چند دقیقه بعدش تموم شد...
بچه که به ۳۷هفته رسید دیگه کامل هستش
قبل اون زود رس حساب میشه که بعضی اوقات باز بستگی به بچه میبینی کامله یکم استراحت کن
منم درد دارم ولی موقتیه
خسته که بشم بیشتر میشه
اره منم درد پریودی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.