۷ پاسخ

من ۳۶ و ۶ روز زایمان کردم نرفت آمپولم نزده بودم

عزیزم من 40 هفته و 2 روز زایمان کردم ولی بچم رفت دستگاه بخاطر تنفسش 😕😕 ولی بعضی وقتا بعضیا 36 زایمان میکنن برای بچه مشکلی نداره دستگاه نمیره

ان شاءاللّه که سرتایم خودش دنیا بیاد گلم
اگر ریه هاش رسیده باشن دستگاه نمیره که شما هم آمپول زدی گلم نگران نباش ان شإالله زردی هم نداشته باشه

چرا آمپول ریه زدید؟ اخه من نزدم دکترمم نگفت

منم آمپول ریه زدم هفته پیش همش استرس دنیا آمدنش رو دارم

دقیقا منم

فک نکنم بره تو دستگاه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط