شیاف پروژسترون چطور باید قطع کنم ؟

۳ پاسخ

منم ی ماهه دیگ نمیزارم مشکلی هم پیش نیومده خداروشکر دکتر گف هر وقت حس سنگینی یا درد داشتی بزار

من که یهویی دکتر گفت نزار دیگه

کمترش‌کن مثلا روزی دوتا میزاشتی یکیش کن

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان دخترم 🩷 مامان دخترم 🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان ملکا خانم ♥️ مامان ملکا خانم ♥️ روزهای ابتدایی تولد