۷ پاسخ

اشکال نداره عقب بیوفته نگران نباش

اگر بسته بود میره تا ۵ فرودین باز میشه

عزیزم همه روزه بهداشت کشیک دارن
مرکز بهداشت اصلی شهر همیشه با یکی دو تا نیرو بازه حتی یک فروردین و لحظه سال تحویل
یه سری کار ها مثل نمونه گیری کف پا واجبه تو روز مشخصی انجام بشه
حتما زنگ بزن و پرس واحد هایی ک تو تعطیلات باز هستن کجان

دختر منم ۲۸ داره گفتن ۵ فروردین ب بعد زنگ بزن بهت میگیم کی بیای

دختر منم داره بهم گفتن زنگ بزن اگه بودیم بیارش بزنیم

دختر منم 28دارع میشه پنج شنبه هم تعطیله

پسر منم ۲۸ ام واکسن داره
نه متاسفانه بسته‌ان، میره تا اونور سال

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی
مامان ایرِن💚🤍❤️ مامان ایرِن💚🤍❤️ ۱۲ ماهگی
مامان حسنا🩷 مامان حسنا🩷 ۱۰ ماهگی