۳ پاسخ

زنگ بزن اگه باز بودن ببر من چهارشنبه زنگ زدم بودن ،پنج شنبه ای زنگ زدم نبودن افتاد شنبه ببرم دوماهگی رو بزنه

دیگه بزارش بعد از عید، شب یال تحویل بچه حال نداره

جای ما ک بازه

سوال های مرتبط

مامان 🌱توت فرنگی🍓 مامان 🌱توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی