1
بزرگه هم هنوز
من سه میبستم
من که هنوز یک میبندم،یه سری دو بستم همه چیش خوب بود فقط دیدم کمرشمحکم نمیچسبه بهش و پی پی هاش میزد بیرون دوباره رفتم سراغ همون۱😅
منم دو
دیگ دارم میرم رو ب ۳😅
سایز ۲
سایز ۲
سایز ۳
دو میبستم میخام دیگه سه ببندم
منم دومیبستم دوماهگی الان 4میبندم
سايز ٢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.