عزیزا برای نینی دوماهه پوشک شماره چند میبندین؟

۱۲ پاسخ

شماره ۳

شماره ای سه

بچه من توپول نیست اما ۳ میبندم
چون هم رد مینداخت دو ، هم پس میداد
سه هفته ای هست حدودا ک سه میبندم

شماره ۳ 🥱

از ۲۰ روزگی دارم ۳ میبندم

من سه می‌بندم ۴۶روزشه یک و دو رد کش میمونه رو‌ روناش☹️

دو عزیزم

شماره دو

من ۲می بندم واسش

۶۵ روزشه دو میبندم دو سه روزه

دو عزیزم

من تازه دو سه روزه دو بستم . یک رد کش هاش رو پاش میموند

سوال های مرتبط