خانوما اندازه شکمم خوبه

تصویر
۱۴ پاسخ

مال منم اندازه توعه

اره منم تو هفته شما انقد بود شکمم

برا منم آنقدر عزیزم کل وزنی که اضافه کردم ۲کیلو دیگه الان ۱کیلو بچه ۱کیلو هم مثلا خودم اضافه کردم 😅

تصویر

منم همینقدم ارزومه بزرگ شه معلوم شه اما نمیشه

اره اندازه شیکم منه

هرچی کوچیک تر بهتر،،وزن بچه ربطی ب اندازه شکم نداره،،من دوستم شکمش خیلی بزرگ شده بود در حد دوقلو ولی بچه ۳ کیلو بود ب دنیا اومد،،ولی اون دوستم که شکمش کوچیک بود بچش ۳۸۰۰ ب دنیا اومد

من تازه ی کیلو اضاف کردم شدم 55

مال من ی کم از این بزرگتر

واسع منم همینقدره

البته قدم ۱۷۳ هست

خوبه‌انگار خودتم لاغری

آره بابا هیچی به اندازه شکم بستگی نداره بچه تو پهلو باشه شکم بزرگ نمیشه مهم وزنشه که میگن سونو بهت

وزنم که زیر نمودار بالا میره

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بهار💜مهدی💙 مامان بهار💜مهدی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد