سلام خانم های تبریزی
بیمارستان بهبود خوبه یا شهریار؟؟؟

۲ پاسخ

هردو خوبه من دکترم تو بهبوده انشالله اونجا میرم

هر دوتاشم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری