بچه های تبریزی
بیمارستان بهبود یا شمس برا زایمان؟

۱۳ پاسخ

منم بهبود بودم واقعا همه چی عالی بود

من شمس زایمان کردم واقعا راضیم ازشون

من بهبود سزارین کردم عالیه دکترم ندا داننده بود که با اون بیمارستان قرارداد داشت

بهبود

بهبود

قطعا بهبود... شمس از از الزهرا داغون تر و کثیف تره

بهبود

بهبود صد در صد

بهبود بهتره برا زایمان

بهبود بتهرینههه

باید خودت دکتر انتخاب کنی ببینی کجا عمل میکنه

خودت دکتر نداری؟

بهبود

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری
مامان دخملیم🩷 مامان دخملیم🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری