۷ پاسخ

چیز طبیعی هست عزیزم بچه الان کم کم غریبه و آشنا رو میشناسه و دنبال یه بغل امن هست به خاطر همین گریه میکنه
سعی کن زیاد بغل غریبه ندی کلا

کاشکی بچه منم اینطوری شه😂

ببین از پنج ماهگی تا یک‌سالگی ممکنه طول بکشه
این حالت تشخیص غریب و آشنا ، یعنی بغل امن‌ش که اضطراب نگیره مامان و باباش هستن پیش بقیه فعلا حال خوبی حس نمیکنه
برای همین بهونه میگیره ، پیش مامان بزرگ یا بابابزرگ یا عمو و دایی و خاله ببرش
خودت کنارش باش یا دستشو بگیر اما بغل اونها باشن ، وقتی بغلشون هست بگو باهاش بازی و سرگرمی انجام بدن که حس خوبی بگیره

خجالت نداره رشد طبیعیه بچس

من منتظرم پسرم به این مرحله برسه😃خوشم نمیاد بغل یه سریا میره

کلا تو گهواره هم ببینی زده یکی از خصوصیات این ماه بچه ها همین موضوعه، برای بعضی بچه ها حدودا تا ۹ ماهگی ممکنه طول بکشه، اتفاقا خوبه

چه خجالتی اخه این یعنی داره به خوبی رشد میکنه اتفاقا خوشحال باش

سوال های مرتبط