چیز طبیعی هست عزیزم بچه الان کم کم غریبه و آشنا رو میشناسه و دنبال یه بغل امن هست به خاطر همین گریه میکنه
سعی کن زیاد بغل غریبه ندی کلا
کاشکی بچه منم اینطوری شه😂
ببین از پنج ماهگی تا یکسالگی ممکنه طول بکشه
این حالت تشخیص غریب و آشنا ، یعنی بغل امنش که اضطراب نگیره مامان و باباش هستن پیش بقیه فعلا حال خوبی حس نمیکنه
برای همین بهونه میگیره ، پیش مامان بزرگ یا بابابزرگ یا عمو و دایی و خاله ببرش
خودت کنارش باش یا دستشو بگیر اما بغل اونها باشن ، وقتی بغلشون هست بگو باهاش بازی و سرگرمی انجام بدن که حس خوبی بگیره
خجالت نداره رشد طبیعیه بچس
من منتظرم پسرم به این مرحله برسه😃خوشم نمیاد بغل یه سریا میره
کلا تو گهواره هم ببینی زده یکی از خصوصیات این ماه بچه ها همین موضوعه، برای بعضی بچه ها حدودا تا ۹ ماهگی ممکنه طول بکشه، اتفاقا خوبه
چه خجالتی اخه این یعنی داره به خوبی رشد میکنه اتفاقا خوشحال باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.