خانما دیگه چی لازمه برا ساک نینی

تصویر
۱۷ پاسخ

چخبره
برس لازم نیست موهای بچه خونیه کثیفه برس لازم نداره
تب سنج میخای چیکار تو بیمارستان به اون بزرگی تب سنج ندارن
شیشه شیر اجازه نمیدن و اینکه باید سینتو مک بزنه شیر بیفته

حوله دورپیچ
قنداق
دودست لباس
پوشک
پماد کالاندولا
شیشه شیر
فلاکس

برس و شونه لازم نمیشه. تب سنج هم خود بیمارستان داره...

ببین من پرسیدم میگن سودوکرم رو اصلااااا نباید زیاد استفاده کنی خودش باعث نازک شدن پوست و سوختگی میشه

خشک کن برا چی لازم میشه من سر دخترم نبردم اصلن

تب سنج سودوکرم شونه اینا نیاز نیس کلاه داره
اگ میخوای عکس بگیری شونه ببر
فین گیر هم نیازنیس

بند پستونک پستونک لازمش نمیشه

تو ساک بیمارستان؟ اگه اره خیلیاش اضافه‌س

مایبیبی ۱۰دونه‌بسه
از اون خشک‌ کن دوتاش بسه الکی نبر اذیت میشی
همه چیش خوبه
شیر دوش بزار
با شیر خشک‌بخر

چیزای اضافه زیاد برداشتی عزیرم

عزیزم اسباب کشی مگه🤣چخبررره

اوووو چه خبره عزیزم؟فقط یه شب میخوای اونجا بمونیا‌ نصفش بدون استفاده برمیگرده خونه

خیلی وسیله برداشتی.بچه یه شب بیشتر نمی مونه.ست برس،تب سنج، کرم سوختگی، اصلا اضافیه.خشک کن هم این تعداد زیاده برداشتی

همه اینارو خود بیمارستان به من داد

همه رو باید بشوری قبلش عزیزم یادت باشه

تب سنج چقد گرفتی عزیزم

لباس یه دست کم نیست؟
تازه این ستا سرهمیه شاید نزارن تنش کنی پیرهن شلوارم بردار
راستی این ست بیمارستانیا تو دستکشاش و اینا پشم شیشه هستا
ستش درار پشم شیشه‌هاش بیار بیرون و بشور دستکش و ایناش رو که خارش نده به دستای نینی

یشب بیشتر بیمارستان نیستی زیاد نبر ک آلوده بشن
یدونه خشک کن مثلا کافیه
پوشک هم چند تا دونه بردار بزار تو کیسه ی بسته کامل نبر
تب سنج استفاده نمیشه
از شونه هم یدونه بردار

سوال های مرتبط

مامان معصومه🩷 مامان معصومه🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گوگولی🩷 مامان گوگولی🩷 ۷ ماهگی
مامان دیانا👧🏻❤️ مامان دیانا👧🏻❤️ ۱ ماهگی