۵ پاسخ

من اره بچم بی قراری میکرد زیاد گریه میکرد

من پسرم کم شیر شد ی هفته اوراتش بود دو روزم بی حالی و کمی تب

بعد واکسن خیلی اذیت میکنه هم بی قراره هم شیر کم میخوره کلا بچه بهم ریخته خوابش و خوراکش و همه چی☹️

نه خیلی
استامینوفن که میخوره بیشتر خوابن
قنداقش کن روز اولو پاهاشو تکون نده دردش بیاد..تا فرداش دردش خوب میشه ولی ممکنه تا دو سه روزو تب کنه که باید استامینوفن بدی

فقط روزاول به حدی بودکه پاش تمون میداد ضعف میکرد

سوال های مرتبط

مامان اورمان ونيهان💖 مامان اورمان ونيهان💖 ۲ ماهگی