۳ پاسخ

مال خیلی اذیت شد تب نداشت ولی پاش خیلی درد میکرد
همه کارهاتو بکن ‌.خوب استراحت کن بخواب. که بتونی نگهش داری. اگه کمکی هم داشته باشی چه بهتر

نه خدارو شکر منم خیلیییییییی استرس داشتم ولی خدا کمکم کرد .. الحمدالله فقط کمپرس سرد روز اول بزار حتماااا بعدش هم قنداقش کن قطره اش هم سروقت بده

نه واس من اصلا

سوال های مرتبط