۷ پاسخ

به نام خدا هنوز هیچی
😑با یه عالمه موی سفید

نمیدونم شاید اصلا رنگ نکنم... چه سال مزخرفی بود امسال

هیچی حسش نیست من حتی عذاب وجدان دارم عید خرید کنم چون خیلی ها عزاداران

تاحالا رنگ نکردم

نزاشتم میخام بزارم مشکی بشه کامل

نزاشتم

بنام خدا
مشکی کردم فدق العاده زیبا و دلنشین
دیگه هیچوقت رنگ نمیزنم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۴ سالگی