به نام خدا هنوز هیچی
😑با یه عالمه موی سفید
نمیدونم شاید اصلا رنگ نکنم... چه سال مزخرفی بود امسال
هیچی حسش نیست من حتی عذاب وجدان دارم عید خرید کنم چون خیلی ها عزاداران
تاحالا رنگ نکردم
نزاشتم میخام بزارم مشکی بشه کامل
نزاشتم
بنام خدا
مشکی کردم فدق العاده زیبا و دلنشین
دیگه هیچوقت رنگ نمیزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.