۵ پاسخ

منم لایتنس میزدم راضی بودم، چند وقته موهامو کوتاه کردم نمیزنم

فیتو میزنم راضیم

من مشاورم ما ام آن دی داریم
دوفاز
و روغن مو

آمالفی میزنم خیلی خوبه

دنس هیرمیزنم راضیم

سوال های مرتبط

مامان آقا مهدی مامان آقا مهدی ۵ سالگی
مامان محمدطاها و یسنا مامان محمدطاها و یسنا ۴ سالگی