میشه برام دعاکنین فردا میرم انومالی همه چی خوب باشه🥲لطفاً❤️

۴ پاسخ

الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اميدوارم همه چيز خوب باشه 💖

ایشالله عالی پیش میره اصلا نگران نباش

ان شاالله همه چی عالی پیش بره عزیزم منم پسفردا میرم آنومالی که میشم 18 هفته و دو روز

سوال های مرتبط

مامان دیاناخانوم 🌼💞 مامان دیاناخانوم 🌼💞 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماکان💙 مامان ماکان💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وششم بارداری