۴ پاسخ

بچه منم تو ۳۱ هفته صدکش ۱۴بود
وزنشم ۱۴۵۱
چون فشار دارم دکتر فرستادم بیوفیزیکال
فردا برم ببینم چی میگه
دعا میکنم وزنش خوب باشه مشکلی نداشته باشه

پایینه ولی نه خیلی یه کم گوشت قرمز و سینه مرغ و بستنی و مغزیجات بخوری بهتر میشه
منم همینجوریم یک روز درمیان لیدی میل میخورم

انشالله تا الان ۲۷۰۰اینا شده

تو انتی بچه رو ۱هفته بزرگتر نشون داد بعد اون همه سونو ها بر حساب تاریخ پریودم درسته ممکنه از اون باشه

سوال های مرتبط

مامان آقا اشکان👩‍👦 مامان آقا اشکان👩‍👦 ۱۰ ماهگی