تب فرزند پروری استامینوفن

تصویر
۷ پاسخ

گذشته از این حرفا والا که به نفعت شده چیز خاصی رو از دست ندادی جز اینکه یه سری سریال مزخرف پخش می‌کنه.که همش خیانته.اگه صدنفر الان نیان بریزن روم.خیلی از خیانتا که خیلیشونم خیانت عاطفی هست بخاطر همین ماهواره هست.

چرا جمع مرد؟تا خواهراش تاثیر منفی نبینن؟
خوب اونارو جمع میکرد نیان خونه تو

همون موقع باید پارش میکردی که نکردی متاسفانه

اون موقع باید میگفتی تو خواهراتو جنبه ندارن نذار بیان اینجا

شوهرت اینجا چه نقشی داشته؟

اصلا نمتونم درک کنه چه ربطی به برادر شوهرت داشت
ببخشید ببخشید خیلی معذرت میخام
مگه خونه خره که سرشو بندازه پایین وسیله یه خونه رو ورداره ببره😐😐😐😐😐

خمون موقع باید میاوردی دوباره میزاشتی بعدشم یا خواهرشوهراتو راه نمیدادی یا وقتی میومدن کنترل رو قایم میکردی و رک میگفتی نمیخوام با داداشتون در بیوفتم
الانم دیگه هیچی نگو ولش کن اگه ی وقت فرصت مناسب شد بگو والا داداش شما بود ولی من بیشتر حرمتشو نگه داشتم تا خودتون. اومد جمع کرد ن اعتراضی کردم ن دوباره گذاشتم ولی شماها..... نوچ نوچ نوچ

سوال های مرتبط

مامان کاوه مامان کاوه ۳ سالگی
مامان کاوه مامان کاوه ۳ سالگی
مامان کاوه مامان کاوه ۳ سالگی