۸ پاسخ

چه خوب وایستاده ازش عکس بگیری😍😘

اره ببر دکتر،
طبیعیه تو این سن شروع میشه تا ۳ ماهگی اینا

چه قدر شبیه الوین سنجابه اس
بانمک گوگولی😅😍😍

ای جان😍

کولیکه برو داروخونه قطره بخر

احتمالا نفخ داره
اگه پاهاش جمع میکنه تو شکمش و شکمش صدای طبل میده وقتی با انگشت اروم ضربه میزنی

ای خدا بامزه😍😍😍

ای خدا😍😍😍

سوال های مرتبط