۶ پاسخ

نه نه اشتباه نکن بدترینش رابطس🥲🥲🥲🥲

من ک حاضر نیستم ببندم

من که سزارین شدم گن نبندم نمیتونم تکون بخورم خیلی آروم ترم میکنه

الان نبند اگر سزارین کردی چسبندگی رحم بهم میزنی
بعد 1ماه

بعد طبیعی که نه
سزارین رو‌نمیدونم

عزیزم شکم تو هم هنوز سفته ؟؟ کی شل میشه ؟

سوال های مرتبط

مامان عثمان مامان عثمان ۱۱ ماهگی
مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی