نه نه اشتباه نکن بدترینش رابطس🥲🥲🥲🥲
من ک حاضر نیستم ببندم
من که سزارین شدم گن نبندم نمیتونم تکون بخورم خیلی آروم ترم میکنه
الان نبند اگر سزارین کردی چسبندگی رحم بهم میزنی
بعد 1ماه
بعد طبیعی که نه
سزارین رونمیدونم
عزیزم شکم تو هم هنوز سفته ؟؟ کی شل میشه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.