۸ پاسخ

سالی یه بار

غذا چیا میخوره؟ ... هله هوله بهشون میدی؟

پسر منم‌خیلی زود زود مریض میشه الانم همین طور مریضه نمیدونم چیکار کنم داروی تقویت هم میدم ولس باز هی زود ب زود مریض میشه

وای من دوتا بچه هام پارسال قشنگ هفته ۲بار پیش متخصص اطفال بودیم مگه خوب میشدن ریه هاشون مدام درگیر میشد،امسال واکسن انفولانزا هلندی زدم خودمو راحت کردم

نه خداروشکر
آخرین بار که سرما خورده ۱/۵ ساله بوده
ماشاالله ماشالله

بله از من دو تا بچه هام ماهی یکبار سرما میخورن
این سری هم ک سرما خوردن یکماه طول کشید تا خوب بشن

نه والا.

اسپره میزدم براش ۳الی ۴ ماه بود سرما نمیخورد ۴ روز اسپره نزدم سرما شدید خورده بچه م داره داغون میشه

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۳ سالگی