بهداشت به من میگفت واجب نیس بدی شما که فامیل نیستن😐 ولی گفتم به ریسکش نمی ارزه مگه چقد میشه اخه هزینش بهتر از خدایی نکرده یه عمر پشیمونیه رفتم دادم . به نظرم ریسک نکن ادم این همه زحمت میکشه این همه جاهای دیگه خرج میکنه و وقت میزاره حالا اینم روش
همه اینا به کنار بیمارستان برا زایمان ازت میخوان نداشته باشی پذیرش نمیشی
متوجه نمیشی بچه تیغه بینیش مشخصه یا نه یا اینکه حجم مایع پشت گردنش زیاده یا نه و اینکه سندرم دان هست یا اینکه ضربان قلبش چنده خود بچه هفتش عقب تر نباشه رشد داشته باشه جنسیت احتمالی هم بهت میگن
نده 😐
سونو ان تی و آنومالی اسکن خیلی مهمه
همه چی حتی تاریخ زایمانت به ان تی بستگی داره
نمیفهمی بچت سندروم هارو داره یانه
خیلی واجبه صددرصد بده
هیچی عواقبش پای خودته
خب سونوی خیلی مهمیه دیگه استخوان بینی و پشت سر جنینرو اندازه میگیرن که خدایی ناکرده مشکلاتی داشته باشه از اول بفهمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.