۴ پاسخ

به سلامتی نی نی منم مهر ماه به دنیا میاد انشالا 😻

حتما زیردکمه بخر براش
سرهمی خیلی به کارت نمیاد
پتو نوزادی باید گرم تر بخری مثلا از اینا که تو خز داره
دورپیچ نوزادی باید گرم‌تر‌باشه قنداق سوییسی فک‌نکنم به کارت بیاد
باید ی چیز گرم تر بگیری
کلاه نوزادی چند تا باید داشته باشه
توی خونه رو‌ خیلی گرم نکنید یک لایه اضافه تر از خودتون تنش کنید

لباس گرم سایز یک و دو بگیر برا پاییز و زمستون

وای حقیقتا نمیدونم‌☹️
خیلی برام عجیبه من بچه ی دوممه ولی گیج میزنم

سوال های مرتبط

مامان دخملا💞🥹 مامان دخملا💞🥹 هفته بیست‌وچهارم بارداری