ببین بدون شک پایینی رو بخر عااااالیه..من اصلا از بالایی راضی نبودن پایینی گرونتره ولی هم بچه باهاش راحتتره هم سایزش یکم بزرگتره هم قدرت جذبش بالاست..من شده ۵ساعتم تو پای دخترم بوده نه بو میداده و له کرده پاشو
بالایی بهتره
نی نی تون چند وقتشه؟؟براش سایز چند میبندین؟
پایینی کانال داره و جیش توش جذب میشه به اصطلاح🤣😅
من از بالایی استفاده میکنم
بقیه راست میگن بچه جیش کنه پوشک بو میده آویزون میشه باد میکنه😅
پایینی هم نگرفتم تا حالا 😁
پایینی خیلی خوبه
من بالایی روگرفتم ۳۷۰پایینی ۷۰۰هردو رو تو یه روز هنوزهم استفاده نکردم سازش بزرگه
پایینی خیلی بهتره و جذبش بالاست
هیچی فقط اون ۳۷۰ خریدیم این یکی ۷۰۰😅
پایینی بهتره. سایزشم بزرگتره یکم.
هیچی سایزشون فرق میکنه
پایینی بهتره
جیش تو نوار کنارش جذب میشه و قلمبه نمیشه تو لباس
پایینی خیلی بهتره و جذب میکنه ولی پیش ما فقط از بالایی گیر میاد😑
بالایی بهتره
قدیمی خیلی بهتره
این پایینی اگر دقت کنی وسط پوشک دوتا خط داره، یعنی کانال داره، با جیش کزدم بچه شل و ول و بو دار نمیشه، بالایی ها سبک تر و لطیف تر هستن ولی وقتی جیش کنه بو میده و شل و ول میشه. شورتی ها و این مدل پایینی کانال دارن عالین.
اونی که برچسب زرد داره پایینیه جدیده قدرت جذبش ازاون یکی بالاتره
قطعابالایی
پایینی من از اون بالایی گیرم اومد اصلا خوب نبود سایزش کوچیک تر بود چون اینا تولید قبل هستن با یه بار جیش کردن بو میداد
بالایی نرم تر و لطیف تره چسبشم بهتره
پایینی انگار پلاستیکه خشکه
پایینی بهتره و جذبش بیشتره
فکر کنم بالایی قدیمیه پایینی از این جدیداس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.