انشاالله خدا خودش نگهداره شما و نینی قشنگتون باشه 🙏🏻نگران نباشید و استرس نداشته باشید🥰خدا بزرگه🥺
منم حالم خیلی بهتر قبل جنگ بود حالا تا صدایی بشنوم استرس حالت تهوو بدنم یخ میکنه و معدم درد میگیره هی باید تند تند برم دستشویی خدا کمک کنه
واسه شماها که نزدیک زایمان تون هست واقعا سخت و ناراحت کننده اس 😔😔😔
من شب و روزم گریه اس ،ولی همه میگن انقدر استرس نگیر تا زایمان تو همه چی تموم شده ،ولی هیچ کس که جای ما نیس بدون ما داریم چ روزهای رو میگذرونیم 😔😔😔من تا ۳،۴ صبح بیدارم از ترس
منم خیلی اذیت شدم، از اول بارداریم تا حالا، بعدم موقع زایمان با جنگ، بعد باورت میشه به اینجا ختم نشد و خانواده ام با شوهرم دعواشون شد و اصلا نمیبینمشون، روز مرخصی از بیمارستان پا شدیم اومدیم شهرستان با بچه یک روزه و بخیه، خانوادم نمیان سر بزنن بهم😔 از ترس اینکه خانواده شوهرم نگن کاراشو ما میکنیم همه کارامو خودم کردم، حس میکنم هیچکسو ندارم😔 منم و بچم
منم این یکماه خوراکم گریه ست بخاطر قند بارداری
من قبل زایمان نمیترسیدم الان اونقدر میترسم حد نداره دیشب صدای هواپیما اومد دستامو گذاشتم روی گوشم سریع
ولی برا افسردگیم از دوران بارداریم قرص میخورم خیلی فرق کرده توی حالم دکترم هنوزم قطع نکرده حتی موقع زایمانم خوردم
از اول بارداری بیمارستانوتهوع و ... خسته م
منم خیلی میترسم خسته شدماز اینوضعیت
دقیقا منم عزیزم خیلی میترسم و همش استرس دارم نمیدونم چی میشه ولی خدا کنه برگردیم به روزهای ارامش
خدا مراقبون هست ♥️🙏
عزیزم اروم باش وبه خداتوکل کن خدا بزرگترازمشکلای ماست🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.