بهترین و بدترین شرایطی ک توی ذهنت تصور میکنی چیه؟؟
من بهترین شرایطم اینه ک توی تاریخ خودم خیلی شیک و مجلسی برم امپولش درد نداشته باشه بعد کامل بی حس شم جوجه بیاد بیرون با بی حسی ماساژ بدن بچه چک بشه سالم باشه
بی حسیم ک رفت با پمپ درد یا شیاف کنترل کنم دردو خودمم تحملم بالاس و بیام خونه
بدترینش اینه ک زودتر بیاد بدو برم با کلی استرس چون بدنم مقاومه بی حس نشم مجبور شن بیهوشم کنن بچه بیاد ادا داشته باشه نمیدونم شیر نخوره فلان نکنه
درد خودمم قابل کنترل نباشه افسردگیم بگیرم😂😂😂😂
وووو موقعی ک میری اتاق عمل ذوقت از استرست بیشتره چون یکبار تجربه داشتی
منم دوتا سزارین بودم اصلاااا اذیت نشم
مثل اولی نبود یکم سخت تر بلند شدم ولی با گن راحت راه میرفتم. من از روز سوم اروم اروم کارامو میکردم از روز پنجم کامل بلندشم و به مادرم گفتم تشکمو جمع کن از روز دهم جارو برقی هم میکشیدم 😂 البته ۴ ماهه زایمان کردم ولی هنوز گنمو میبندم چون کمر شله
فکر نکن ندونسته بریم بهتره😂
خیلی خوبه که
اینقدر خوشه😃
سزارینی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.