عزیزم اگه میترسی ببری دکتر من نسخهی پسر خودمو میگم بهت
قطره پلارژین هر هشت ساعت برای گلودرد و سرفه و اینا هست
قطره سدیم کلراید برای بینی هر سری ۹ پاف
استامینفون هم دکتر بهش داد دو برابر وزنش گفت بدم بهش
گفت حموم نبر تا چند روز خوب بشه اگرم تب داره لباس سبک تنش بکن و پتو ننداز روش
قطره پلارژین بده خیلی خوبه
من بردم دکتر برا سرفه شربت نعو تادین پلارژین و آزیترومایسین داد
قطره پلارژین بده هر ۱۲ساعت ۷قطره قطره بینی هم بریز براش با پوار خالی کن
اگه ابریزش بینی هم داره شربت سیتریزین هر ۱۲ساعت ۱سیسی بده
ببرش دکتر اصلا از خودت چیزی نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.