عزیزم من به هفته شما نرسیدم ولی وقتی راه میرم یا یکم بیشتر میشینم بچم انگار توی واژنمه خیلی معذرت میخوام..خب مشخصه توی هفته های شما هم مسلما پایین تر میاد..نگران باش و استرس نداشته باش توکلت به خدا صحیح و سلامت نی نی و بغل بگیری
سرویکست چند بود؟
من زیر شکمم خیلی درد میگیره
منم ۳۵ هفته ام چند روزی هست خیلی اذیت میشم بچه اومده پایین حتی ادرار کردنم هم زجر آوره ولی گفت طبیعیه
من از الان دارم
من درد دهانه رحم دارم از الان نمیدونم نرماله یا ن خداروشکر هر روزم تعطیله نمیشه دکتر رفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.