مبارکه عزیزم شیشه شیر چند تا بگیر ک هی مجبور میشی بشوری
من برا هرکدوم ۳ تا گرفتم
یکی هم دارو خوری حتما بگیر خیلی چیز بدرد بخوریه
داروخوری چیه عزیزم میشه عکسشو بزارین. هیچ تجربه ی ندارم
عکس سرنگ دارو خوری رو بفرس لطفا
اوخودااااا جوجه😍♥️.
چی گرفتی؟؟
من فلاکس کوچولو و پستونک و شیشه شیر و شیردوش گرفتم
از هر کدوم یک عدد
خودم چی کم دارم؟؟
مسواک انگشتی سرلاک خوری
پستونک چی خریدین؟
برای فک و اینا مشکل نداشته باشه
دکتربروان خوبه؟
من میخوام بخرم از روز اول عادتش بدم ولی نمیدونم چی بگیرم
دکتر بروان گرونه برای همین نمیدونم این مارک بگیرم یا چیز دیگه ای بگیرم
فینگیر گرفتی؟
دارو خوری هم من گرفتم
مبارکش باشه عزیزم منم همه اینارو گرفتم + سرنگ دارو خوری چوا از چند نفر شنیدم خیلی استفاده میشه ..
اخییییییی صولتی🥹🩷
سرلاک خوری تب سنج شیر دوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.