این وان لایت هارو از داروخانه باید بخرم؟

تصویر
۱۵ پاسخ

اره فقط هم طعم سیب بگیر بقیه اش بدمزه اس

اره سیب بخر و با سرنگ کم کم بده بهش

ا ار اس بهش میگن اره بخر باشه تو خونه ولی درش باز بشه ی هفته ای باید خورد

اره عزیزم

من که خریدم اصلا،لب نزد بهش منم خوشم،نیومد ریختم رفت

آره من همه طعمشو امتحان کردم سیب از همش بهتره پسرم دوست داشت راحت میخورد مثل شربت با لیوان

آره از دارو خونه بگیر منم دکتر پسرم بهش نوشت گرفتم

یکم قیمتش زیاد پسر من ک دوبار گرفتم اصلا لب نزد اب زیاد بهش بده اگ اسهال کافیه

آره ‌داروخونه داره

پسرای منم نخوردن خوششون نیومد

اره پسرم مریض بوذ دو روزه داره میخوره

اره واقعا عالیه

اره عزیز

انارش اصلا مزه خوبی نداره😬😬

اره

سوال های مرتبط