۴ پاسخ

بدرد میخوره؟؟یا نم پس میده؟؟

من ۲۰۰ گرفتم از داروخانه وسیسمونی فروشیا داره

اصلا بدرد نمیخوره

اره داره داروخونه ولی خوب نیست بچه توش عرق میکنه میخای نم نده باید پارچه بزاری توش

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان محمدحسین وحسیبا مامان محمدحسین وحسیبا ۱ سالگی