کباب داریم
من که دیشب سحری خواب موندم و دارم از گشنگی میمیرم😫🫠
برا همین فقط فرنی درست کردم ،توان و حوصله ی غذا رو ندارم دیگه 😁
همین فرنی و نون و پنیر با گوجه خیار میخورم ، خیلیم خوبه 😅♥️
من تنها روزه میگیرم افطاری ام نون پنیر سبزی خرما چای میخورم خلاص :)
مرغ میخوام کباب کنم
ماهفت نفریم البته ستاشون بچه و فقط من روزم من هرروز باید هم نهار هم شام بزارم افطار هم اکثرآ نون پنیر و بامیه و خرماوچایی میخورم یاگاهی سیب زمینی فقط برا خودم میپخم 😅
مادر شوهر مهمون داره سوپ درست کرده با قرمه سبزی
امروز خونه مامانم هستم😁 ولی دو روز پیش خرما و گردو و خیار گوجه پنیر تخم مرغ ابپز.این چیزای خرت و پرتی با نون خوردیم
سمبوسه - نخود -آش-باقالی-پیتزا -فطایر-تلیت ابگوشت-پکوره-لقیمات -
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.