بچه #قطره آهن #دل دردی #

تصویر
۸ پاسخ

کباب داریم

من که دیشب سحری خواب موندم و دارم از گشنگی میمیرم😫🫠
برا همین فقط فرنی درست کردم ،توان و حوصله ی غذا رو ندارم دیگه 😁
همین فرنی و نون و پنیر با گوجه خیار میخورم ، خیلیم خوبه 😅♥️

من تنها روزه میگیرم افطاری ام نون پنیر سبزی خرما چای میخورم خلاص :)

مرغ میخوام کباب کنم

ماهفت نفریم البته ستاشون بچه و فقط من روزم من هرروز باید هم نهار هم شام بزارم افطار هم اکثرآ نون پنیر و بامیه و خرماوچایی میخورم یاگاهی سیب زمینی فقط برا خودم میپخم 😅

مادر شوهر مهمون داره سوپ درست کرده با قرمه سبزی

امروز خونه مامانم هستم😁 ولی دو روز پیش خرما و گردو و خیار گوجه پنیر تخم مرغ ابپز.این چیزای خرت و پرتی با نون خوردیم

سمبوسه - نخود -آش-باقالی-پیتزا -فطایر-تلیت ابگوشت-پکوره-لقیمات -

سوال های مرتبط

مامان آقا کامیار🫧⁦⁦♡ مامان آقا کامیار🫧⁦⁦♡ ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان گل پسر و نینی🧸 مامان گل پسر و نینی🧸 ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی