تو رو خدا تو این شرایط مملکت بازم به بچه فکر میکنین خدایی😢
چقدر عجیبیم ما ادم ها،چقدر راحت واسه هم نسخه میپیچیم،همه باید مثل هم فکر کنن مگه؟
عزیزم هر موقع تواناییشو داشتی اقدام کن،همین ها که بهت میگن دیوونه ای اگه بازم بچه بیاری،اگه حامله نمیشدی بهت میگفتن خیلی بدبختی بچه نداری،ما ایرانیا عادت کردیم تو زندگی همه دخالت کنیم و نسخه خودمونو واسه همه بپیچیم،شرایط هم اینجوری نمیمونه،ما به عقب برنمیگردیم
من دقیقا بعد از دو سالگی بچه اولم اقدام کردم. ولی به نظرم خیلی ظلم کردم در حق دختر بزرگم. با اینکه خیلی سعی میکردم خودمو کنترل کنم ولی خیلی سرش داد میزدم. انتظارم ازش بالاتر رفت. همش فکر میکردم دیگه خیلی بزرگ شده. تقریبا چهار سالش که شد رفتم مشاور بعد تازه فهمیدم چه اشتباهی کردم. اگه زمان برگرده بیشتر فاصله میذاشتم بین بچه هام
به من باشه هیچوقت 🔪
حتما وضع مالی خوبی داری که به سومی فکر میکنی وگرنه که به نظرم اشتباهه
۲ سال بعد بیار به امید خدا 😵💫😵💫😵💫😵💫
حداقل بعد دو سال بدن دوباره به حالت عاديش برميگرده
حداقل سه سال باید فاصله بیفته
هر زمان که اراده کنی میتونی خب چه سوالیه
۱۸ ماه باید صبر کنی ..اگه طبیعی بودی میشود
ببخشید دخالت نباشه ولی خوب شما که دوتا بچه داری یعنی بازم حوصله داری بچه بیاری اوف سخته
میخایی بر دختر اقدام کنی 😂
٢سال بگذره بهتره
نینی رو از شیر بگیر بعد 😁
ان شاالله دختر خدا بهت بده کیف کنی
ماشالا کاش منم مثل شما انگیزه و انرژی داشتم زیر یکیش موندم فعلا
چ حوصله ای داری خدایی سومی😔😭😭😭😭😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩
من که تو فکرشم😂الان به اوضاع مملکت هم اصلا فکر نمیکنم
من دیگه نمیارم از اولم قصدم همین بود
حدود یک تا دو قرن😑😂
واقعا به سومی فک میکنی. ؟؟ خوش بحالت حتما بچهات اروم
مگ دو تا بچه نداری؟
به من باشه ميگم هيچوقت😂😂😂
حتی فکرشم استرس میده
میگن حداقل ۱۸ ماه تا ۳ سال
ولی بودن کسایی که سر چله باردار شدن ولی خب خیلی ریسک داره
دییوونه ای اگه به فکر دومی باشه
به من گفتن بهترین زمانش حدود دو سال بعده
یکسال
یاابلفض😂بعد دوسه سال
چه عجله ای داری😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.