۴ پاسخ

بعد واکسن طبیعیه بعد یهو اشتهاش باز میشه اون تایم طلایی ک رسید چیزای مفید بده بخوره

چندروز اینجورین خوب میشن

دقیقا پسر من قبل از واکسن خیلی ۱۸ ماهگی خیلی خوب بود همه خوابش هم خواراکش بعد از واکسن کلا بد غذا شده و اذیت میکنه

وایی پسر منم همین بود که اشتهاش خوب شده بود وقتی واکسن زدم هیچی نمیخوره هیچی نمیدونم بخدا واسه چیه

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری