خانوما هزینه شونو غربالگری دوم چقدر؟؟؟

۹ پاسخ

من نوبت گرفتم برای پس فردا گفت3تومن

بیمارستان مهدیه تهران ۹۰۰

من با چسبندهگی 2500وخورده

ازمایش فقط تیروئید بود ۴۰۰
سونو هم ۱۳۰۰

من. ازاد. ازمایش 3 میلیون دادم سونو هم 3 میلیون

اینجا۲۵۰۰آزاد

۱.۵۰۰ ازاد
۱ با بیمه

من یه تومن بود

جای ما ۱۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان عطرین🩷🥹 مامان عطرین🩷🥹 ۱ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عروسک مامان مامان عروسک مامان ۹ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته هجدهم بارداری