عادیه برای من تا7روزگی تقریبا بودخوابید ورمش
عادیه زایمان کردیاا بعد یه مدت خودش خوب میشه
منم همینجوری بودم درست میشه
ب دکترت بگو امپول انوکساپارین میده . و جوراب مخصوص بایید بپوشی
آمپول انعقاد خون بزن حتما ،به پزشکت بگو،آنوکسا یا هپارین میده
طبیعیه آب زیر پوستت رفته بخاطر سرم هایی که بهت زدن از بین میره باد ۱۰ روز
منم همینطور شدن. بگیرشون بالا خوب میشن
طبیعیه ی بالشت زیر پاهات بزار هم دراز کشیده هم نشسته پاهات بالا باشه راه هم زیاد برو
روشو نپوشون گرما باعث بیشتر ورم کردنش میشه
عادیه کم کم میخوابه
دمتر بهت دارو میده استفاده کن رفع میشه ولی حتما استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.