بهترین کار اینه ۳۲ هفته و ۳۶ هفته بری ۳۲ هفته برا اینکه وزن کم باشه جبران میشه ۳۶ هم وضعیت و وزن نهایی
من ۳۱ رفتم ۳۴ هم باز میخام برم
زودتر بری اگ وزن کم باشه ک دارو بدن
دکتر من گفت 28 تا 32 هفته برم
من 28 هفته رفتم
31 هفته برو تا خدای نکرده وزن بچه کم بود وقت جبران داشته بشی یبارم 36 هفته میری بخاطر وضعیت جنین
منم میخام ۳۴ برم
اره ۳۴هفته خوبه
اره من ۳۶هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.