سونو وزن میشه ۳۴هفته برم؟؟

۸ پاسخ

بهترین کار اینه ۳۲ هفته و ۳۶ هفته بری ۳۲ هفته برا اینکه وزن کم باشه جبران میشه ۳۶ هم وضعیت و وزن نهایی

من ۳۱ رفتم ۳۴ هم باز میخام برم

زودتر بری اگ وزن کم باشه ک دارو بدن

دکتر من گفت 28 تا 32 هفته برم
من 28 هفته رفتم

31 هفته برو تا خدای نکرده وزن بچه کم بود وقت جبران داشته بشی یبارم 36 هفته میری بخاطر وضعیت جنین

منم میخام ۳۴ برم

اره ۳۴هفته خوبه

اره من ۳۶هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۲ ماهگی
مامان آقا هیراد مامان آقا هیراد ۸ ماهگی
مامان گل پسری و موچی مامان گل پسری و موچی ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهشتم بارداری