۵ پاسخ

بچه بدنیا بیاد خودش فعال میشه

خود به خود اسمت ثبت میشه یا باید بری بانک تحویل بگیری یاهم صادر میشه میاد دم خونه

هیچی مثل یارانه خودش فعال میشه

بابد بهداشت پرونده داشته باشی فکر کنم

طبیعی هستی یا سرارین

سوال های مرتبط