۹ پاسخ

فقط دستگاه الکیه. بچه من تا چشمش رو میبستم هلاککککک میشد واسه همین نذاشتمش توی دستگاه فقط الکی پول دستگاه دادم.دکتر قطره بیلی‌استاپ داد که در اصل عصاره شیرخشت بود، خودمم بعد از چند روز عصاره ترنجبین و عناب دادم.. انگار آب روی آتش بود.
اگر شیر خودت رو میخوره،خودت خنکی بخور.

من دعای زردی گرفتم براش اصلا زردی ش بالا نرفت ک نیاز ب بستری یا دستگاه باش

دخترمن تایکماهگی گریه ک میکردکل صورتش زرد زرد میشد هردفعه دکترگفت نداره زردی

چیزای سرد بخور مثلا من روزی یک بار عرق کاسنی میخوردم. بعدم کلا بچه زردی رو میگیره مال آغوز اول شیرته. دیدی وقتی میخای شیرش بدی چیزای شیری رنگ میاد به جا سفید از اون شیرت ک صاف بشه درست میشه

گرمی نخوردم
عرق کاسنی خوردم
سردیجات خوردم

فقط قطره شیر خشت
من بستری هم کردم دستگاه هم آوردم ولی نتیجه نداد

ببین الان موقعی نیست ک ببری بستری کنی وای دختر من رو دوازده بود دکتر بهشت گفت ببر بستری کن بقیه گفتن دستگاه بیار خونه ولی من هیچ کدوم رو نکردم فقط یه راه بود
شیر خشت ببین ینی عااالی بود هااا سه روزه کل زردی بچه من رفت حتما بهش بده نتیجشو ببین

زود ببر بستریش کن خارج از بیمارستان راهکارا موقته

فقط گرم نکن خوته رو تند تند شیر بده

سوال های مرتبط