۲ پاسخ

خطر ناک که نیست وقتی دفع شده

خطر ناک نیس ولی بیشتر حواست باشه چون اگه حضم نشه معدش خراب میشه دوختر من کاغذ خورده بود یه هفته دهنش بو میداد

سوال های مرتبط