بچه ها من چرا دردی چیزی ندارم؟!🫠

۸ پاسخ

منم درد ندارم یک سانت بازم

من که امپول زدم فشار تا اومد

خوشبحالتون🥰

من رفتم معاینه تحریکی انجام دادم ازهمون ساعت دردم شروع شد

چون جاش خوبه

ومنی که الان دوهفتس دردشدیددارم

منم همینطور🫩
دکتر نگفته بری خودتو بستری کنی؟

بچه های الان جاخوش میکنن
بزور باید بیاریمشون

سوال های مرتبط

مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی