۵ پاسخ

منم همینجورم تا سه کیلو کم کردم

بچه دیگه رشد خودش و کرده نگران نباش ولی اون چیزایی هم که میخوری مقوی بخور ضعیف نشی

چن کیلوه

نه دیگه رشدش و کرده
بعدم از استخونا و خون استفاده می کنه نگران نباش 🙃🙃🙃🙃🥲

منم اشتهام کم شده مخصوصا ب غذا باز میوه و هله هوله میتونم بخورم

سوال های مرتبط

مامان آیماه😍🌙 مامان آیماه😍🌙 ۳ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری