خانما تو سنو نوشته شکاف لب دیده نشد یعنی چی؟

۶ پاسخ

عزیزم کدوم سونو نوشته شده؟انومالی؟واسه من ننوشته😢

خداروشکر،انشاالله که نینیای هممون صحیح وسالم به دنیا بیان

خدارو شکر

ینی سالم بد فرم یا سندروم اینا نداره

خداروشکر

خداروشکر،همون لب شکری منظورشه

سوال های مرتبط

مامان نیلا✨💖🌷☁️ مامان نیلا✨💖🌷☁️ ۴ ماهگی