عزیزم یعنی همه چی خوبه و مغز کاملا طبیعی به نظر میرسه
فکر کنم ینی مایع مغزی یه بیماریه که خداروشکر کوچولوت نداره
ب گروه مامانای باردارخوش اومدید🤰🏻👶🏻
ورود اقایون ممنوع❌️🧔🏻♂️
احترام ب همدیگر🟰شخصیت شماس☺️
بمونیم کنارهم ک از تجربه های هم استفاده کنیم👥️
لینک گروه مامانایی ساریhttps://rubika.ir/joing/JJHHJDCH0DMOOVBPTNQJDMOIRTUHAVOW
هیدروسفالی یعنی تجمع مایع در مغز که خداروشکر همه چی خوب بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.