۶ پاسخ

ما بعد یه سالو خورده ای شد باید تو اقدام در اصل اصلا فکر بچه نباشی 😐

۶ ماه صبر کن نشدی برو دکتر بهت اول آزمایش سونو میده ک مطمئن شه مشکل نداری بعد قرص های ویتامین قبل بارداری سه ماهه میده و بهت میگه اقدامت باید یسال طول بکشه طبیعیه

ادما فرق دارن یکی ۲ماه تو اقدامه یکی۵ماه یکی یه سال
ولی حتما دکتر برو شاید مشکلی تو بدنت پیدا شده اونجوری خیالت راحت میشه

طبیعیه تا یک سال

طبیعیه

اگ سنت زیر ۳۵ هی یکسال فرصت داری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری