عزیزم در هر سیکل در صورت سالم بودن خانم و آقا شما فقط 50 درصد شانس بارداری داری،میتونی از کیت تخمک گذاری استفاده کنی و طبق اون اقدام کنی به بارداری شانست رو میبره بالا
تحت نظر باش میشی
دکتر زنان خیلی خوب تو شیراز معرفی کنید لطفا
روحیم خیلی داغون شده
عزیزم رفتم ن سونو مشکل دارم ن چیزی قبلن کیست داشتم رفع شده
ولی حالا یه پلیپ ریز دارم دکتر گفت نیازی به چیزی نیست که بخای عمل کنی
سنت کمه. تا یکسال کاملا طبیعیه. بعد از یکسال اگر نتیجه نگیری میتونی زیر نظر باشی. از همین الان هم میتونی باشی. بری دکتر که ویتامین قبل بارداری بهت بده. اگر سوالی داری ازش بپرس. ایشالا هر چی خدا بخواد همون میشه. فقط نگرانی رو از خودت دور کن
برو دکتر زنان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.