۶ پاسخ

یا دندون دراوردن یا سرما

احتمالا دندون و سرماخوردگی باهم هستش.

ابريزش از دهن منطورت اك اب دهنه اره
اك منظورت از بيني است نه سرما خورده

آره هز دندون هم هست

یا حساسیت هستش سیتریزین بهش بده

شاید داره سرما میخوره

سوال های مرتبط