۶ پاسخ

اره من دیشب پهلو به پهلو شدم یکم دردم گرفت

من کلا اوایلش حس فشار داشتم و درد میکرد طبیعیه

ن من اینجوری نیستم ولی لک بینی دارم هنوز نمی‌دونم چرا تموم نمیشه

آره منم همین طوری یم

نه گلم منکه سرکلاژ کرده بودم اینجوری که میگی نبودم

اوهوم حس فشار

سوال های مرتبط